قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات فروشگاه رسالت

کاربر گرامی لطفا” موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و سرویس های یکبار مصرف رسالت به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب سایت رسالت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح های تشویقی، استفاده از سرویس های فروشگاه و سایر خدمات ارائه شده توسط رسالت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق های قبلی محسوب می شود.

قوانین عمومی وب سایت

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های رسالت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت ازحقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه ها و سرویس های رسالت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اقدام کند.

همچنین از آنجا که رسالت یک وب سایت فروش آنلاین از تولید کننده مستقیما به مصرف کننده است، طبق قانون تجارت یا شغل حرفه ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می کند.

تعریف فروشنده

محصولات ارائه شده در وب سایت، توسط رسالت از شرکت های معتبر و وارد کنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه شده و اعتبار فروشنده ها و تولید کننده ها توسط رسالت بررسی و تایید می شود.

–  مسئولیت های مربوط به کیفیت، قیمت محصول برعهده رسالت است.

–  خریداران حداکثر تا 3 روز بعد از ثبت سفارش و تحویل آن در محل، فرصت دارند هر گونه خرابی و کسری در بار یا مغایرت در فاکتور با بار تحویلی را اعلام کنند.

–  سفارش ها حداکثر ظرف 24 ساعت در استان تهران و البرز تحویل خواهند شد و مشتریان شهرستان هم که ثبت سفارش می نمایند سفارش آنها چنانچه از طریق باربری ارسال میگردد در همان روز تحویل باربری می شود.

–  منظور از 24 ساعت زمان تحویل در استان و البرز، زمان آماده سازی و ارسال رسالت به انبار و حمل سفارش است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.

–  در شرایط خاص مثل فروش شگفت انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان و تولید کنندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و رسالت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

–  نحو برگشت از فروش کالاها طبق رویه برگشت کالای رسالت است و فروشگاه مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می گیرد.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس ها و خدمات رسالت استفاده می کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می شود و در صورتی که در خواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد، شما موافقت می کنید که رسالت به صورت الکترونیک ( از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) به در خواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی ومورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت می گیرد.

توجه داشته باشید که شماره موبایل 09121932897 تنها شماره ای است که برای ارتباط تلگرامی رسالت و ارسال و تبادل لینک یا فایل و هرگونه انتقاد یا پیشنهاد در اختیار مشتریان عزیز می باشد.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان رسالت، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام رسالت است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفا جهت پیگیری قانونی آن را با پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته و اطلاع دهید.

سیاست های رعایت حریم شخصی

رسالت با اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می کند.

رسالت متعهد می شود درحد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سایت رسالت، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما، پایگاه رسمی این سایت یعنی  www.packzarf.ir  است.

ثبت پردازش و ارسال سفارش

_ روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند. رسالت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد.

– رسالت همواره درارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در رسالت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای رسالت محفوظ است و یا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– رسالت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش های ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال می شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای رسالت محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت رسالت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای رسالت محفوظ است. رسالت در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری با ورود به سایت رسالت می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس های همراه  و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، رسالت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ  سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

– مشتریان اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی” و وارد کردن مشخصات سازمان مورد نظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت یا انتخاب می کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است در خواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

– امکان پرداخت در محل یا پرداخت در محل یا پرداخت از طریق پرداخت کارت به کارت برای سفارش هایی که به صورت مستقیم از فروشگاه ارسال می شود وجود دارد.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در رسالت، اشتراک گذاری تجربه ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می رسد. بدیهی است بخش نظرات رسالت با دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هرکاربر مجاز است در چهار چوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک  بگذارد وپس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سیات در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی شوند و در نتیجه در سایت به نمایش در نمی آیند. رسالت در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچ گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی رسالت درباره ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه ی انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

شرایط  قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

1. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادده ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خود داری کنید.

2. برای نظر یا نقد وبررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.

3. نقد کاربران باید شامل قوت ها و ضعف های محصول در استفاده ی عملی و تجربه ی شخصی باشد و مزایا و معایب به صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ نمایی مزایا یا معایب محصول خود داری کنید.

4. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به  طور واقع بینانه معایب  و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.

5. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به صورت مطلق.

6. جهت احترام گذاشتن به وقت بازدید کنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیر ضروری را حذف کرده و فقط مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید

7. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.

8. کاربران ارسال کننده ی نظر موظف اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز می کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تایید نشدن نظر کاربرمی شود.

9. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت و گو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت و گو دارد، تایید نخواهد شد.

10. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.

11. از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت می توانید از تغییرات قیمت در سایت می توانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا به هیچ وجه در بخش نظرات مبلغ ((قیمت )) را ذکر نکرده، درباره ی آن سوال نکنید و نظری ندهید.

12. در نظرات خود، از بزرگ نمایی یا اغراق درباره ی قوت ها یا ضعف های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.

13. باتوجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن، نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) دیگرکاربران به سایت های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه های اجتماعی خودداری کنید.

14. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول مورد نظرباشند؛ لذا بحث های متفرقه و غیر مرتبط با محصول را مطرح نکنید.

15. کاربران می توانند نقد خود به هر بخش از رسالت را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ گونه نقدی را درباره ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.

16. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به هیچ وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره ی محصولات جدا خودداری کنید.

17. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدید کنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیر ضروری در این بخش پرهیز کنید.

18. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تاجای  ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد،  لازمه ی تایید نظرات کاربران است.

شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:

– بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم الخط فارسی واسلوب نگارش هم درآن رعایت شده باشد.

– برای آگاهی از تغییرات قیمت نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده کنید و به هیچ وجه در بخش پرسش و پاسخ درمورد ((قیمت)) نپرسید.

– از پرسش و پاسخ درباره ی آدرس سایر فروشگاه های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.

– پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول مورد نظرتان بنویسید.

– از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان رسالت ( شماره تلفن های09121932897  یا 22326507-021 ) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه ” تماس با ما” سوال یا در خواست خود را مطرح کنید.

برای ارسال سایر در خواست ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه ” تماس با ما” استفاده کنید یا به  info@packzarf.ir   ایمیل ارسال کنید . همچنین انتقاد یا شکایت خود را به همین ایمیل آدرس ارسال کنید.

نظر خود را بگذار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *